Ahir vaig anar a fer una volta amb el metro. Vaig intentar de passar per totes les línies, i ho quasi ho vaig aconseguir, ja que només hem van faltar la L5 i la L11.
El viatge va començar a Sant Vicenç dels Horts, on vam agafar la 213.16 que ens duria a Barcelona. Un cop arribats a Plaça Espanya, vam agafar la L1 per anar a Fondo, on vam fer correspondència amb la L9. Cal destacar el gran forat construït per els ascensors de gran capacitat. Vam tenir sort de que la L9 estava molt buida, i per això vam poder-nos posar a primera línia de la via. Vaig fer vídeos. Vam anar de Fondo a Can Peixauet i al reves. Vam tornar a la L1 on vam baixar a Urquinaona per fer transbord a la L4. Tal i com vaig comentar en una de les primeres entrades del bloc, la L4 està molt cuidada, molt més que la L1 o la L3. Va arribar la nostra unitat 2100 a La Pau. El maleducat maquinista del comboi va fer una barbaritat al veure que jo anava a fer una foto, i aquesta barbaritat ha quedat marcada a la imatge. Vam arribar a La Pau, i aprofitant de que la L2 estava tallada de La Pau a Pep Ventura, vam anar en aquesta línia a Paral·lel. Allà vaig descubrir moltes coses: com les unitats 9000 que circulen per la línia 2 tenen mampara de cristall entre la cabina i la sala de viatgers, vam "espiar" al maquinista, i vaig descubrir que la L2 és semi-automàtica perquè el tren va sol com en la L9, però amb la ajuda del maquinista. Vam fer transbord a la L3, per tornar a Pl. Espanya i els FGC fins a Sant Vicenç a bord d'una 213 en doble composició.
A les fotos del bloc, la 4006 reformada en Fondo (L1), la 2137 en La Pau (L4), dues unitats 9000 en La Pau (L2), lateral d'una 3000 reformada en Pl.Espanya (L3) i la 213.36 amb la 213.31 a Barcelona-Pl.Espanya en servei S8 a Martorell-Enllaç (FGC).
Un altre dia penjaré el vídeo que recopila imatges de la L9 i alguna de la L1 i de Sant Vicenç dels Horts d' FGC.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada