diumenge, 15 de novembre del 2009

Sant Vicenç de Calders en cabina






Aquest diumenge vaig anar amb el meu pare a St.Vicenç de Calders per veure trens LD.
En principi pensavem d' anar a Mataró però al final no va ser així.
El viatge va començar a bord de la 213.21 entre Sant Vicenç dels Horts i Martorell Central, normalitat fins a Martorell-RENFE. Vem pendre un cacaolat a la cafeteria de l'estació i a les 11:35 arribava la nostra doble composició de 447 amb destinació St.Vicenç de C. a l'hora prevista.
Per l'altura de la Granada, a la base de manteniment de la LAV, vem veure la 319.241 d'ample UIC i amb colors Adif amb unes tramujes i tres locomotores L-20 exGIF estacionades en una via morta.
Només arribar a Sant Vicenç de Calders va passar un Talgo direcció sud que vaig fotografiar pels pels. A la via 4 hi havia una la 451.012 en simple en servei R-2 sud, a la via 7 la doble de 447 i a la via 11 hi havien la 451.011 i la 451.002 aclopades sense servei. Va arribar un Catalunya Exprés desde Reus i un altre Talgo direcció Nord que aquest sí que el vaig caçar com deu mana. Més tard un Catalunya Exprés a Lleida s' estacionava a la via 1 i va sortir la 451.012 cap a l' Estació de França. Al mateix temps va arribar una unitat Civia 465 per la via 4, la qual el maquinista molt amable ens va deixar per unes quantes fotos a la cabina del modern tren. La tornada amb normalitat a bord de la doble 447 de l'anada.
A les fotos del bloc, jo a la cabina del Civia, UT 465 fent para a la via 4, dues dobles de 447 fent creuament a Martorell, dos trens de rodalies i la unitat 213.33 a Martorell Central.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada